Dolor an intellegere potest esse

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Inquit, an parum disserui non verbis Stoicos a Peripateticis, sed universa re et tota sententia dissidere? Itaque haec cum illis est dissensio, cum Peripateticis nulla sane. Quamquam non negatis nos intellegere quid sit voluptas, sed quid ille dicat. Eadem nunc mea adversum te oratio est. Duo Reges: constructio interrete. Quae quidem vel cum periculo est quaerenda vobis; Quod autem principium officii quaerunt, melius quam Pyrrho; At enim hic etiam dolore.

Quem ad modum quis ambulet, sedeat, qui ductus oris, qui vultus in quoque sit? Graece donan, Latine voluptatem vocant. Aufert enim sensus actionemque tollit omnem. Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem; Sint modo partes vitae beatae. Quamquam tu hanc copiosiorem etiam soles dicere. Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba.

Non minor, inquit, voluptas percipitur ex vilissimis rebus quam ex pretiosissimis. Istam voluptatem perpetuam quis potest praestare sapienti? Quod idem cum vestri faciant, non satis magnam tribuunt inventoribus gratiam. Et hanc quidem primam exigam a te operam, ut audias me quae a te dicta sunt refellentem. Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit? Sit ista in Graecorum levitate perversitas, qui maledictis insectantur eos, a quibus de veritate dissentiunt. Quod quidem nobis non saepe contingit. Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.

Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego? Ab hoc autem quaedam non melius quam veteres, quaedam omnino relicta. Quo plebiscito decreta a senatu est consuli quaestio Cn. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis. Quid igitur dubitamus in tota eius natura quaerere quid sit effectum? Legimus tamen Diogenem, Antipatrum, Mnesarchum, Panaetium, multos alios in primisque familiarem nostrum Posidonium.