Qui Nescio

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vitae autem degendae ratio maxime quidem illis placuit quieta. Duo Reges: constructio interrete. Conferam avum tuum Drusum cum C. Ipse Epicurus fortasse redderet, ut Sextus Peducaeus, Sex. Quod quidem iam fit etiam in Academia. Intellegi quidem, ut propter aliam quampiam rem, verbi gratia propter voluptatem, nos amemus; Quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? Neque solum ea communia, verum etiam paria esse dixerunt. Multa sunt dicta ab antiquis de contemnendis ac despiciendis rebus humanis; Neminem videbis ita laudatum, ut artifex callidus comparandarum voluptatum diceretur.

Venit enim mihi Platonis in mentem, quem accepimus primum hic disputare solitum; Hos contra singulos dici est melius. Non est ista, inquam, Piso, magna dissensio. Innumerabilia dici possunt in hanc sententiam, sed non necesse est. Nulla profecto est, quin suam vim retineat a primo ad extremum. Itaque primos congressus copulationesque et consuetudinum instituendarum voluntates fieri propter voluptatem; Illud quaero, quid ei, qui in voluptate summum bonum ponat, consentaneum sit dicere. Non est ista, inquam, Piso, magna dissensio. Atqui reperies, inquit, in hoc quidem pertinacem;

Ergo, si semel tristior effectus est, hilara vita amissa est? Quam si explicavisset, non tam haesitaret. Ut necesse sit omnium rerum, quae natura vigeant, similem esse finem, non eundem. Tum mihi Piso: Quid ergo? Quo plebiscito decreta a senatu est consuli quaestio Cn. Duae sunt enim res quoque, ne tu verba solum putes.

Hanc quoque iucunditatem, si vis, transfer in animum; Unum nescio, quo modo possit, si luxuriosus sit, finitas cupiditates habere. Isto modo ne improbos quidem, si essent boni viri. Ne in odium veniam, si amicum destitero tueri. Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri.